iftar n akikah ust sulaiman...

Posted: Monday, September 7, 2009 by nsmujahidahnmnor in
5

ehe..semalam..060909 ade jemputan dr ustaz sulaiman yakni pengarah MSD jordan untuk menghadiri majlis iftor jama3i dan akikah anaknye yg baru..hee..chumel..nama sofwan..ahah.. sampei2 sane..ngn excitednye jumpe junior2 yg baru smpai..adek2 perakkk..da salam2 sume..

tibe2..datang segerombolan akhowat2 amman yg kebanyakannye terdiri dari ibu2..hee..makanya, seronok la saye nengok nye..ramai betul kanak2..besssssss... gerammm tgk sume..maka, tak henti la tgn saye menekan kamera hanis..hee..so, dlm byk2 gmbr yg ade..gmbr sy, ade la 2 keping je..gmbr akhowat skit..dan majoritinye adelah gambar kanak2..hehe..meh sy kenalkan sorang2...
ni gmbr yg sempat amik la..ade je lagi kanak2 laen....... :D... sukeeeeeeeeee



kakak

uwais .. yaya.. munsif..

munsif gelak
fakih n fasih
uwais maluu


sofwan ( baby ust sulaiman n kaklong )


iman rania -eceh..urduni betul.. ( baby kak nisa' )

irfan + hanin ( tgh mkn daging sambil posing )

ni la fasih n fakih.. upin n ipin..hihi..

hanin main slipe sapee niii???

haji abqari..hee.. (ank ust heizal + istri)

uwais amzar ( amman - anak kak ayu sweileh )

yaya (ank ust mujahid n kak ina )

munsif ( ank ust mujahid n kak ina gk )

fasih malu2 ( = ipin..hihi ) - anak kak izma + ust zaid
diorg ni baru je smpi irbid ni smggu yg lalu~.. welkam2..

5 comments:

  1. syphoon says:

    mereka mmg sgt comel ok...

    lame tak ke amman menangkap gambar mereka... huhu

  1. mak cik mun mesti kesunyian sebab upin dan ipin dah tak de kat byt iffah.. macam shaolin pun ade..

  1. biscuck says:

    syphoon

    sile2..gi melawat mereka lepas cuti..skrg ni dah makin bertambah kuantiti bayi2..


    maesarah :
    haha..betul2..da tak dgr la diorg nyanyi2 lagi..sian mun..

    hee..kaknik ade satu gmbr..kepala diorg dr blakang..chumel jek~.. xD

  1. WF:ciktim says:

    wee~
    ghama dah anak buah dia sana :D

  1. ramai tu ramai..tp susoh nk jupo..jaohhh