lesson bulan ini

Posted: Friday, April 24, 2009 by nsmujahidahnmnor in
7

tenang
sabar
maaf


itu yg terbaik..:)

7 comments:

  1. WF:ciktim says:

    usually, women tend to forgive but not forget..
    hehe

  1. huda says:

    yup2..setuju2..tapi yg terbaik itula kdg2 susah nak buat..moga sama2 dpt berusaha ke arah itu =)

  1. good k.nik.

    go k.nik, go!!!


    i've to admit, u are very strong.
    masih tersenyum didalam hiba.
    kagum2.

  1. salam nik..
    kaifa hal?

    erm..
    good lesson tuh..
    apa-apa pun, lesson ni bagus untuk diri.. :)

    chaiyok2x!!

  1. biscuck says:

    hehe..thankss all..maap lambat reply..baru balik dr KARISMA ( sukan sejordan ) dan sblm2 ni xde tenet..soryy..hee..

    to ciktim..
    setuju jgk tuh..tp, klu kite masih mengungkit kisah itam tu adekah kite dikire belum memaafkan ye???

    to huda..
    mmg..yg indah di akhirat itu mmg susah didunia~ maka, bertahanlah..
    tibe2 terpikir..(time ni mmg terase x saba nk jmp Allah dan masuk sorgaa)

    to nisah
    aiyark? am i dat strong?hee..strong x strong..air mate ni senang sungguh nk mengalirr..hoho..

    to kak ayu
    hehe..
    alhmdlh.penatt je blk karisma..nape akak x dtg karisma jgk??waa...
    hee
    gud lesson for evryone insyaAllah..

  1. salam nik..

    erm, belum ada rezki nak ke karisma..insyaallah thn depan xde aral,kami join.. :) teruja juga nak main badminton dan bola jaring bola tampar tu.. teringat ms bljr dulu..haha.. tapi xlah teror cam korang.. akk dah nak pencen..;)

  1. nik - kak ayu says:

    haha..tere x tere tu letak tepi kak..yg penting..kite enjoyyy..hehe.. dan berukhuwwah..