saje je tulih

Posted: Friday, November 21, 2008 by nsmujahidahnmnor in Labels:
0

Hehe..setelah sekian lame aku xm..ni la hari yg paling ringan otak aku rase..even byk keje kena buat..type itu ini..wat itu..wat ini..(tp sume ngadap laptop je)..tp ape yg penting adelah aku rase kurg terbeban..bukan ape.bukan nk kate xm tu mmbebankan..cume..Pressure tu mmg tggi.heheh..

Aku suke hari ni..tp aku x suke ape yg aku wat hr ni aku rase cam byk buang mase gak aa..sbb aku tido byk.tapi, aku masih lom tido atas katil yg indah tuu..dok tido atas hiram je..berbalutkan slimut nipis yg beli kt aqaba thn lepas..hehe..
ekceli, aku x patot gak layan perasaan keciwe aku x dpt gi mutah..keciwe ngn beberape result midterm xm aku..aku x patot..sbb Allah lebih tau ape yg berlaku..ape hikmahnye..tul x??

So, skrg mase utk aku kemas bilik..aku mmg suke ubah susun atur bilik..tp kan?? Adekah ni bermaksud aku ni jenis x tetap pendirian huh?? Tak kannn?ehe..slamatt..

Apepon sok pagi ade JJ..Jom Jogging KMKJ..baru je bincang2 ngn aishah smlm..esok terus wat..alhmdlh aku bersyukur ade biro yg pantas dlm buat keje..BP dan biro2 sume mmg baguss la..mmg sronok a aku bermuamalat ngn sume..sume ditanggung beres, insyaAllah..thanks ye atas bantuan dan sokongan kalian..:) ni die iklan JJ..nk tgk?hehe..
aku tgk iklan ni..
rase sejukk semacam jee..huhu..
tp apepon kena kuat hati gi esok pagi..YOSH!!

al 3aqlu salim fi jismi salim kan…moga otakku terus cergas..:)

ape pon..saje je nk coretkan berpatah2 kate kt sini..

0 comments: