busy itu sebahagian dr hidupku

Posted: Friday, July 25, 2008 by nsmujahidahnmnor in
1

hehe..saje je citer psl ni memandang hampir stiap hari aku perlu memikirkan
"ape yg aku kna wat esok ek?"
"mcmane aku nk bhgi mase ni?manyaknye mende nk kena wat"
"eh, esok kna wat tu ehhh??aisey lupe maaa"
"hah? mggu depan da nak exam?buku x sentuh lg..waaa"
"mesyuarat??bile?laa..xtau pon"

maka, stiap hari aku kena bertindak pantas menyusun jadual idup aku..
setiap hari aku kena merancang susunan aktiviti aku utk mggu akan datang..
stiap ujung mggu aku adalah utk aku bekerja bukan utk aku tido dan berehat..
stiap ujung mggu aku bukan lah utk aku berpoya..
so fren, aku mintak maaf kalau aku x bley bersame korang di ujung mggu yg indah..
kerna ade kerja yg lebih indah aku kna buat..haha..
cthnye : mengindahkan rumahtangge..aha..

aku makin hari makin sibuk memikirkan...
"kmkj tersyg..ape nk wat ni.?
setahun kna pegang n bawa ahli2 dgn penuh kasih syg (bkn tanggungjwb)
ahli kmkj tersyg, aku akan terus menyayangi korang"
alhmdlh smlm BP sume da dilantik, mengharap kerjasame kalian sume..
bak kate s/u n ydp ;"kito wak kijo supo adek bradek lah..jangey sapa ado gap antaro kito.."

hahah..ini bukanlah 1 assobiah..tp, org katee..ni kite limitkan keluasan org yg kite nk tarbiah~.
hee..
tp aku tetap x lupe sahabat sekeliling..yg mane aku ttp syg korng
(aku = knik oke~..haha..)
:)


1 comments:

  1. biscuck says:

    barulah terase nikmatnye masa lapang ituu..
    so, selagi ade mase lapang, jgn sia2kan dgn perkara sia2..huhuuu